www.montazer.ir
شنبه 28 سپتامبر 2024
شناسه مطلب: 11578
زمان انتشار: 15 مارس 2020
از میلاد علی ع تا بعثت محمد ص

از میلاد علی ع تا بعثت محمد ص

این دلنوشته از حاج اسماعیل براری یکی از اعضای هیات موسس موسسه منتظران منجی عج است که به مناسبت میلاد مولا علی علیه السلام و بعثت گل سرسبد عالم خلقت محمد صلی الله علیه و آله تقدیم می شود.

یاد می کنیم از یتیم هاشمی، والا پیامبر، نبی الهی، آن محمد امی، مکی مدنی که لا نبی بعده. آن که با گلواژه های کلام دلجویش قلوب امت اسلامی و حتی غیر مسلم را فتح کرد. و در غدیرخم، ولایت علی علیه السلام عالی اعلا را ظاهر کرد تا به امر خدا، اتمام نعمت کرده باشد و طی طریق الهی را برای امتش، تا ابد ولایی نماید.

همو که ضیاء عیون امت اسلام است. و تا قیامت، سلام و صلوات خداوند و انسان های خداجوی بر او و خاندان مکرمش، زیور کلام خدا و زیب لب امت احمدی است.

شایان ذکر است که: شب، راز و رمز خاصی دارد. چرا که در قرآن سوره ی شب داریم، اما سوره ی روز نداریم. و سرور کائنات، شب به معراج می رود و نماز شب بر او واجب گشت و ما نیز جملگی، شب اول قبر داریم و امید آن داریم که سید الکونین و اهل بیتش در این شب، ما را دریابند تا سر به سنگ لحد نکوبیم که از آن گودال ژرف، به ژاژخایی نتوان نجات یافت که زاهد و عابد نیز، اگر فریاد ذکر داور به لب نرانده باشند، خدای را حامی خود دریابند و چنان که وعده داده شده اند، جنت مکان شوند و ثواب اعمال نیک خود را به چشم دل بینند. و تراب خفته بر آن را پاک ترین بستر خود یابند. و بابی از ابواب جنت را به روی خویش گشوده بینند و آسمانی شوند. آن گونه که وعده ی آن را به ایمان آورندگان به آئین محمدی داده اند.

نظری داده نشده

Top
برای عضویت در خبرنامه پست الکترونیکی خود را وارد کنید

خبرنامه سایت منتظران منجی

Stay informed on our latest news!

اشتراک در خبرنامه سایت منتظران منجی feed