www.montazer.ir
چهارشنبه 24 آوریل 2024
شناسه مطلب: 11477
زمان انتشار: 13 ژانویه 2020
کتاب کار با موضوع «حسادت» منتشر شد 

کتاب کار با موضوع «حسادت» منتشر شد 

کتاب کار حسادت مجموعه سیزدهم از مجموعه کتابهای کار  است که به تازگی منتشر شد. از جمله ویژگی های کتاب کار، شیوه ای نوین برای بازخوانی و تمرین های فردی، ارائه چکیده مباحث برای مرور دروس، امکان تنظیم برنامه ریزی آموزشی براساس یادداشت برداری شخصی می باشد.

در مقدمه این کتاب می خوانیم:
یكى از مسائل موجود در زندگى و روابط اجتماعى، پدیده «حسادت ورزى» است كه مشكلات فراوانى را به بار مى آورد و به جهت اهمیتى كه دارد، مورد توجه ویژه دین پژوهان و روان شناسان قرار گرفته است. خداوند در قرآن کریم بارها به موضوع حسد و آینده ننگین آن اشاره کرده است و روانشناسان نیز در سال های اخیر به زیان های حسادت پی برده و از آن به عنوان یک اختلال نام برده اند که باید در جهت درمان آن کوشید. 
به فرمایش معصومین، حسادت ریشه کفر و ریشه بسیاری از بیماری‌های جسمی و روحی است. در واقع حسادت سرطان روح است که اگر انسان به داد خودش نرسد و نتواند در همین دنیا با آتش مبارزه، با آتش ریاضت، با آتش مهربانی و با آتش خیرخواهی خودش را درمان کند و ریشه اش را در وجودش از بین ببرید، با آتش جهنم باید درمانش کند. 
اینکه حسادت چیست، چرا انسان حسود می شود، حسادت چه پیامدهای منفی دارد، چگونه حسادت را درمان کنیم، چه رابطه بین حسادت و کفر وجود دارد و...

از مهمترین مباحث سی دی "حسادت" است. برای پاسخ به این سوالات می توانید با مطالعه کتاب کار "حسادت" از سلسله مباحث دینی و تربیتی" استاد محمّد شجاعی" بهره مند شوید.

 

این کتاب، توصیه شده توسط استاد محمد شجاعی 
همراه با متن دست نویس استاد

برای تهیه این کتابها به فروشگاه مؤسسه منتظران منجی عج به آدرس زیر مراجعه نمایید.

استان تهران - شهر ری - میدان حضرت عبدالعظیم - خیابان قم

نرسیده به میدان فرمانداری - خیابان شهید کاشانی

کوچه شهید سید برزگر - پلاک 13

تلفـن تـمـاس : 55972450-021

علی نجف آبادی (کاربر مهمان)

خداوندوجود پاک والهی سرورم جناب استاد محمد شجاعی رابرای جامعه اسلامی حفظ فرماید انشالله برای تهیه کتابهای مورد نظر اقدام خواهم کرد

leila

بنده در خارج از ایران زندگی می کنم چطور می توانم به مباحث این سی دی دسترسی پیداکنم؟ آیا می توانم فایل را از شما خریداری کنم؟

خانم علیزاده

سلام. به این آی دی در تلگرام پیام دهید. Montazer_ShopCenter@

میانگین (2 رای)

Top
برای عضویت در خبرنامه پست الکترونیکی خود را وارد کنید

خبرنامه سایت منتظران منجی

Stay informed on our latest news!

اشتراک در خبرنامه سایت منتظران منجی feed