www.montazer.ir
پنج‌شنبه 28 مارس 2024
شناسه مطلب: 10889
زمان انتشار: 1 می 2019
کتاب «نقش انسان در تقدیرات شب‌های قدر» از کتاب‌های بیان

ششمین مجموعه از کتاب های بیان استاد شجاعی منتشر شد

کتاب «نقش انسان در تقدیرات شب‌های قدر» از کتاب‌های بیان

مرکز تنظیم و نشر آثار استاد محمد شجاعی در آستانه ماه مبارک رمضان و در روزهای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران‌، ششمین مجموعه از سلسله کتاب‌های بیان را منتشر کرد. عنوان این کتاب «نقش انسان در تقدیرات شب‌های قدر» است که شامل متن ویرایش شده و مدون 8 جلسه از سلسله جلسات صوتی نقش انسان در تقدیرات شب‌های قدر می باشد. در بخشی از کتاب می خوانیم :

"در این سه شب باید تلاش کنیم بیشترین و بهترین تقدیرات را برای خودمان رقم بزنیم و لازمه‌اش این است که از اندازه‌ها و تقدیرات اصلی که به‌نفع ما  هست، خبر داشته باشیم.  مسلم است که خودمان به‌درستی نمی‌توانیم تقدیرات را مهندسی کنیم، پس به کسانی نیاز داریم که با مهندسی دنیا و آخرت و با خود ما آشنایی زیادی دارند و ما را بهتر از خودمان می‌شناسند؛ یعنی الله تبارک‌و‌تعالی و اهل‌بیت(علیهم‌السلام). برای درک بهتر و شناختن تقدیرات باید به‌سراغ قرآن برویم. قرآن کتاب اندازه‌هاست و کتابی است که برای هدایت انسان، او را به بهترین‌های دنیا و آخرت راهنمایی می‌کند".

برای خرید به فروشگاه مؤسسه منتظران منجی مراجعه فرمایید.

آدرس فروشگاه:

استان تهران - شهر ری - میدان حضرت عبدالعظیم - خیابان قم نرسیده به میدان فرمانداری - خیابان شهید کاشانی - کوچه شهید سید برزگر - پلاک 13

میانگین (4 رای)

Top
برای عضویت در خبرنامه پست الکترونیکی خود را وارد کنید

خبرنامه سایت منتظران منجی

Stay informed on our latest news!

اشتراک در خبرنامه سایت منتظران منجی feed