www.montazer.ir
پنج‌شنبه 25 آوریل 2024
شناسه مطلب: 11478
زمان انتشار: 13 ژانویه 2020
کتاب کار با موضوع «نماز» منتشر شد

کتاب کار با موضوع «نماز» منتشر شد

کتاب کار «نماز» مجموعه دوازدهم از مجموعه کتابهای کار  است که به تازگی منتشر شد. از جمله ویژگی های کتاب کار، شیوه ای نوین برای بازخوانی و تمرین های فردی، ارائه چکیده مباحث برای مرور دروس، امکان تنظیم برنامه ریزی آموزشی براساس یادداشت برداری شخصی می باشد.

در مقدمه این کتاب می خوانیم:

نماز، انسان بی نهایت کوچک را، با آفریدگار بی نهایت بزرگ پیوند می دهد و بهترین تبلور خضوع جان در برابر جانان است. نماز، عالی ترین نمایش عبودیت و بندگی خداوند است که با کلام و اعمال، قلب و روح انسان و پرستش او را به نمایش می گذارد که هیچ یک از واجبات دیگر، از چنین ویژگی برخوردار نیست. زیرا هر رکن و اجزائی از نماز، حکایت کننده ی بابی از ابواب معارف و تقرب به خداوند را در بردارد. به همین سبب است كه سید ساجدان و زینت عابدان، می‌فرمایند: "حق نماز این است كه بدانى نماز، درآمدن به پیشگاه معبود یگانه است و تو در نماز پیش روى او ایستاده‌اى، پس آن‌گاه كه بر این حقیقت آگاه شدی، سزاوار آنى كه در نماز ایستى، ایستادن كسى كه خواهنده و ترسنده، بیمناك و امیدوار و مستمند و زارى كننده است و خداى را بزرگ مى‌دارد. 
ارتباط با خدا، مهم ترین مسئله زندگی  مؤمن است و کارهایش را بر اساس اوقات نماز تنظیم می¬کند. قلب مؤمن اشتیاق و نورانیتش به خدا، به میزان سوختی است که از طبیعت انسان صرف می¬کند. هر چقدر از طبیعت  برای رشد قلب  کم کند و بگذرد، روشنایی و گرمای بیشتری در ارتباط و عشق به حق تعالی خواهد داشت. 
 اگر انسان بخواهد که بفهمد چقدر انسان است، باید ببیند در حاق قلبش چقدر با حق تعالی انس دارد و چقدر شیفته خداست و چقدر دلتنگ خدا می شود. اگر با خدا آرام شد آن وقت می بیند بدون اینکه میل داشته باشد دنیا دنبال تو می دود. 
فلسفه نماز، آثار و برکات نماز، اهمیت تمرکز در نماز، تلقین و توجه در نماز، خواص و آثار عبادت، آثار سبک شمردن نماز، از مهمترین مباحث کتاب کار نماز است.

از مهمترین مباحث سی دی "نماز" است. برای پاسخ به این سوالات می توانید با مطالعه کتاب کار "نماز" از سلسله مباحث دینی و تربیتی" استاد محمّد شجاعی" بهره مند شوید.

برای تهیه این کتابها به فروشگاه مؤسسه منتظران منجی عج به آدرس زیر مراجعه نمایید.

استان تهران - شهر ری - میدان حضرت عبدالعظیم - خیابان قم

نرسیده به میدان فرمانداری - خیابان شهید کاشانی

کوچه شهید سید برزگر - پلاک 13

تلفـن تـمـاس : 55972450-021

محبوبه ابوالحسنی (کاربر مهمان)

سلام استاد..من خیلی وقته دنبال استاد میگردم که در راهی که انتخاب کردم کمکم کنه..دیگه مطمئن شدم که بدون استاد نمیشه.صحبت اای شما روی من خیلی تاثیر داره به حدی که اگر یه مدت به حرفاتون گوش ندم تاثیرشو میبینم..میخواستم اگر ممکنه لطف بفرمایید یک برنامه خودسازی بهم بدید..شاید نکاتی هس که من رعایت نمیکنم که مدام در حال درجا زدن هستم..خداوند ان شاالله به شما خیر عطا کنه..

خانم علیزاده

سلام پاسخ به ایمیل شما ارسال گردید.

(کاربر مهمان)

سلام فرم مشاوره ای که به واتساپ برام فرستاده شده حذف شده میشه لطفا یه بار دیگه برام ارسال کنید

خانم علیزاده

سلام لطفا با شماره موسسه تماس بگیرید. 55972450 الی 5 داخلی 139 یا 137

سید کبری حسینی (کاربر مهمان)

درخواست برنامه از استاد شجاعی برای خودسازی

عاطفه خوشنودی (کاربر مهمان)

با سلام ایا مباحثا استاد کامل هستند در سایت ؟

خانم علیزاده

سلام برای دریافت مباحث کامل به این شماره تماس بگیرید. یا به این آدرس پیام دهید. lnk.montazer.ir/shop_site در ساعات اداری با تلفن به شماره ۵۵۹۶۲۲۲۳-۰۲۱ تماس حاصل نمایید.

میانگین (1 رای)

Top
برای عضویت در خبرنامه پست الکترونیکی خود را وارد کنید

خبرنامه سایت منتظران منجی

Stay informed on our latest news!

اشتراک در خبرنامه سایت منتظران منجی feed