www.montazer.ir
پنج‌شنبه 25 آوریل 2024
شناسه مطلب: 12402
زمان انتشار: 23 دسامبر 2021
کارگاه توحیدی فکر و ذکر

کارگاه توحیدی فکر و ذکر

به اطلاع متقاضیان شرکت در کارگاه توحیدی فکر و ذکر می‌رساند، دوره‌ی دوم اردوی فکر و ذکر۴ با موضوع «شرح ذکر لااله‌الا‌الله» در اوایل فروردین ماه ۱۴۰۱، برگزار می‌شود.

با توجه به میزان ظرفیت سالن همایش اردوگاه، و فاصله‌گذاری اجتماعی، قادر به ثبت‌نام شما در این کارگاه هستیم. لذا تعداد بسیار محدودی ظرفیت خالی داریم، تا جایگزین آن‌دسته از دوستانی نمائیم که در شهریورماه، بعد از لغو اردو، ثبت‌نام خود را کنسل نموده‌اند.

دوستانی که مایل به شرکت در این کارگاه یک‌هفته‌ای هستند، ابتدا از طریق لینک زیر وارد صفحه مربوط به ثبت نام اردو شوند:

https://montazer.ir/ordoo-fz5

سپس تمام اطلاعاتِ کاملِ مربوط به کارگاه را قبل از تکمیل فرم با دقت مطالعه فرمایند! بعد از مطالعه‌ی شرایط و ضوابط کارگاه، و اطمینان کامل از شرکت در این اردو، فرم ثبت نام را دقیق و بی‌نقص، تکمیل نمایند.

تکمیل فرم شما به منزله‌ی تأیید شما، برای شرکت در اردو نیست، و اطلاعات شما، برای بررسی، به دست استاد شجاعی خواهد رسید. چنانچه شرایط شما برای شرکت در اردو، تأیید گردید، توسط دبیرخانه‌ی کارگاه، از طریق تماس تلفنی، با شما هماهنگ خواهد شد. تمام اطلاعات مورد نیاز شما در مورد کارگاه، در لینک بالا موجود است، لذا از مراجعه به ادمین‌های صفحات اجتماعی مؤسسه، قبل از مطالعه‌ی دقیق آن، خودداری کنید.

دبیرخانه‌ی کارگاه‌های توحیدی مؤسسه‌ی منتظران منجی علیه‌السلام

میانگین (3 رای)

Top
برای عضویت در خبرنامه پست الکترونیکی خود را وارد کنید

خبرنامه سایت منتظران منجی

Stay informed on our latest news!

اشتراک در خبرنامه سایت منتظران منجی feed