www.montazer.ir
شنبه 5 اکتبر 2024
شناسه مطلب: 5919
زمان انتشار: 27 دسامبر 2016
کلیسای اوانجلیک بر ضدامام زمان (عجل الله تعالی) فعالیت می کند

کلیسای اوانجلیک بر ضدامام زمان (عجل الله تعالی) فعالیت می کند

استاد محمد شجاعی می گوید: با وجودی که در انجیل و بعضی کتابهای دیگر مسیحیان، آیاتی راجع به امام زمان (علیه السلام) به عنوان منجی عالم آمده است، بخشی از مسیحیان در کلیسایی با عنوان اوانجلیک، مکتبی علیه امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) تشکیل داده اند. این کلیسا 70 ، 80 میلیون نفر را در سراسر جهان علیه امام زمان عج سازمان دهی کرده است.

گزارشی از فعالیت های این کلیسای به ظاهر مسیحی در یک رسانه کشورمان تهیه شده که طی آن، از نقشه راه آرماگدون و رابطه کلیسای اوانجلیکی آمریکا و رژیم صهیونیستی رازگشایی شده است.

مشرق نیوز در ۲۹ دی ماه سال ۹۱ نوشت: چه ارتباطی بین کلیسای اوانجلیکی آمریکا و رژیم صهیونیستی وجود دارد که اسرائیل توانسته است علی‌رغم معاهدات بین‌المللی، تسلیحات بیولوژیکی، شیمیایی و هسته‌ای را تولید نماید و بیش از ۲۰۰ کلاهک هسته ای را در زرادخانه هسته خود انبار کند؟ چرا اسرائیل بیش از هر کشور دیگری در معرض قطعنامه‌های سازمان ملل قرار گرفته و چرا آمریکا تقریبا تمام آنها را وتو نموده است؟

در این گزارش سعی شده تا با نگاهی به کلیسای اوانجلیکی آمریکا، اعتقادات آن و چگونگی تکامل و تأثیر آن بر سیاست خارجی آمریکا  و ریشه‌های این رابطه عمیق در اصلاحات پروتستانی که توجهات را معطوف به عهد عتیق و معاملات خدا با یهودیان نموده بررسی شود.

 «سنت اوانجلیکی آمریکا»، ترویج مسیحیت صهیونیسم در آمریکا و اعتقاد به قریب‌الوقوع بودن آخرالزمان و بازگشت مسیح، مهمترین عاملی است که باعث اتحاد شوم بین آمریکا و اسرائیل شده و روز به روز بر طرفداران آن افزوده می‌شود.

صهیونیسم مسیحی اصالتا یک جنبش سیاسی بین مسیحیان پروتستان است.این جنبش وجود رژیم اسرائیل را تحقق پیش‌گویی‌های کتاب مقدس و از جانب خدا دانسته و معتقد است که این کشور باید از نظر اقتصادی، معنوی، سیاسی و تکنولوژیک مورد حمایت بی قید شرط قرار گیرد. زیرا تشکیل دولت یهود در سرزمین‌های فلسطین یکی از نشانه‌های ظهور مسیح است.

نظری داده نشده

Top
برای عضویت در خبرنامه پست الکترونیکی خود را وارد کنید

خبرنامه سایت منتظران منجی

Stay informed on our latest news!

اشتراک در خبرنامه سایت منتظران منجی feed