www.montazer.ir
جمعه 20 سپتامبر 2024
شناسه مطلب: 5362
زمان انتشار: 16 ژولیه 2016
چرا دولت با فضای مجازی فساد را در جامعه رواج می دهد؟

استاد محمد شجاعی

چرا دولت با فضای مجازی فساد را در جامعه رواج می دهد؟

دولت ما به اسرائیل التماس می کند که مشکل تلگرام را در کشور ما حل کند تا مردم بتوانند به نفع آنها جاسوسی کنند. 

مردم عکس نوامیس شان، فیلمها و اسرار شان را در فضای مجازی در معرض دید همه قرار دهند. این ها فسادهای بزرگی هستند که باید با آنها مقابله کنیم، هوشیار باشیم، حرف بزنیم، مقاله بنویسیم، مصاحبه کنیم، داد بزنیم و اعتراض کنیم که چرا این منکرات بطورسازمان یافته و نهادینه در کشور ما اجرا می شوند.

مبارزه با این گونه منکرها را از خانواده ی خود شروع کنیم؛ مصداق آن وجود همین تلفن های هوشمند است که وسایل جاسوسی دشمن به حساب می آیند. اگر شما به تنظیمات گوشی تان مراجعه کنید، می بینید خودشان اعلام کرده اند که ما داریم از شما فیلمبرداری می کنیم؛ چه تلفن شما روشن باشد یا خاموش.

علاوه بر این، اینترنت و شبکه های اجتماعی و ... باعث ایجاد فحشا و معضلات دیگری در خانواده ها می شوند؛ اینها منکراتی هستند که ما باید برطرف کنیم؛ مراقب باشیم که فساد در خانه های مان نیاید. هزاران خانواده از هم متلاشی شدند و نظام خانواده متزلزل شده، آمار طلاق نشان می دهد که ما در این خصوص جزء  ۵  کشور اول دنیا هستیم.

در مورد حضور در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، بعضی ها سوال می کنند که چرا موسسه مادر آنجا حضور دارد؟  این دستور امام ما است؛ دستور رهبر ما است؛ کسانی که قدرت تولید پیام دارند باید در شبکه های اجتماعی و ... بتوانند صدها و هزاران نفر را شکار کنند، حرف بزنند، پیام دهند، تا این همه گمراه و غفلت زده که آنجا هستند، راهنمایی شوند. علاوه بر این که مواظب هم باشند تا از او و ناموسش فیلمبرداری نشود.

اکنون در موسسه، اداره، حوزه و پایگاه بسیج افرادی هستند که در این شبکه ها در حال تهیه خوراک هستند و افراد را هدایت می کنند و این کار خیلی ارزشمندی است.

 

نظری داده نشده

Top
برای عضویت در خبرنامه پست الکترونیکی خود را وارد کنید

خبرنامه سایت منتظران منجی

Stay informed on our latest news!

اشتراک در خبرنامه سایت منتظران منجی feed