www.montazer.ir
دوشنبه 20 می 2024
شناسه مطلب: 3994
زمان انتشار: 14 نوامبر 2015
ویژه برنامه های موسسه منتظران منجی در اربعین حسینی 94

از کربلای ایران تا کربلای عراق

ویژه برنامه های موسسه منتظران منجی در اربعین حسینی 94

برای اطلاع از ویژه برنامه‌های مؤسسه منتظران منجی در ایام اربعین به ادامه مطلب مراجعه کنید.

بسم رب الشهدا و صدیقین 

استشمام و بوییدن خاک کربلا و سجده بر آن تربت بی همتا، آرزوی هر دلداده و شوریده حالی است تا شور و شعور را ره توشه کرده و به شوق دیدار محبوب، زمین و زمان را گذر کند تا سرمه وصل را به دیده کشیده و چشم به گوشه و نگاه نگار، روشن کند.

امسال هم طبق سنت سالهای قبل موسسه منتظران منجی درصدد برآمد تا در ایام اربعین خادم زائرین کربلای معلی باشد، به همین منظور برنامه هایی تدارک دیده شده تا به بهترین نحو و کیفیت بتوانیم خدمت گذار شما عزیزان در مسیر پیاده روی نجف تا کربلا باشیم.

در ضمن استاد محمد شجاعی نیز در بازه زمانی خاصی که در ذیل آمده است با حضور خود در جمع شما عاشقان حسینی در مسیر نجف تا کربلا و همچنین در شهر کربلا سخنرانی خواهند داشت و همچنین مراسم عزاداری نیز برقرار است.

  • در ایام پیاده روی اربعین روزهای شنبه 1394/9/7 لغایت سه شنبه 1394/9/10 (مصادف با شب اربعین) از صبح تا ظهر در تیر (عمود) 1121 موکب خدام الحسین استاد شجاعی مستقر هستند و در زمانهای کوتاهی سخنرانی خواهند نمود و عزاداری هم برقرار است.
  • همچنین در روزهای مذکور بعد از نماز عشا در حسینیه ای واقع در کربلا به آدرس : «الجمعیة، نزدیک سید الاسعار، مقابل مسجد البتول» سخنرانی استاد شجاعی و مراسم عزاداری برقرار خواهد بود.

نظری داده نشده

Top
برای عضویت در خبرنامه پست الکترونیکی خود را وارد کنید

خبرنامه سایت منتظران منجی

Stay informed on our latest news!

اشتراک در خبرنامه سایت منتظران منجی feed