www.montazer.ir
شنبه 21 سپتامبر 2024
شناسه مطلب: 2883
زمان انتشار: 6 ژولیه 2015
واکسن های دروغین

هشدار: واکسن آنفولانزای نوع A را جدی بگیرید

واکسن های دروغین

چون پرده بر افتد نه تو مانی و نه من

علی رغم این که به لطف خدا ماهیت ویروس آنفولانزای خوکی و توطئه واکسیناسیون جهانی بر علیه آن افشاء شد، ترس عمومی ناشی از بزرگنمایی وزارت بهداشت، تا مدتها ادامه داشت تا جایی که مردم حتی با تردید و نگرانی وارد مراکز مذهبی می شدند حس زیارت و عبادت هر زائری را به ترس و اضطراب تبدیل می کرد، بوسیدن ضریح و مصافحه با دیگران را  منع می کرد.

1) 18 آذر ماه 88 : آمریكا می‌خواهد نیمی از مردم جهان را با واكسن آنفولاانزای خوكی نابود كند : به گزارش فارس به نقل از روزنامه ملی گازته تركیه، "راونی كیلده "وزیر بهداشت سابق فنلاند طی اظهاراتی تكان دهنده گفت كه واكسن آنفولانزای خوكی یك حیله است و آمریكا قصد دارد از طریق این واكسن نیمی از مردم جهان را نابود كند و این تصمیم در نشست بیلدربرگ در 15 می 2009 اتخاذ شده و طراح آن نیز "هنری كیسینجر "، وزیر امور خارجه سابق آمریكاست. وی گفت: آمریكا قصد دارد بدون آنكه هزینه ای بكند و حتی با كسب درآمدی معادل میلیاردها دلار حداقل یك سوم جمعیت جهان را نابود كند. وی افزود كه به سازمان بهداشت جهانی هم برای اینكه اعلام كند آنفولانزای خوكی در سطح جهان در حال گسترش است، اعمال فشار صورت گرفته است. وزیر سابق بهداشت فنلاند با یادآوری این مطلب كه دولت فنلاند طبقه بندی صورت گرفته در مورد بیماری آنفولانزای خوكی را نپذیرفته خاطر نشان ساخت كه هیچ كس نمی‌داند واكسن آنفولانزای خوكی یك یا چند سال بعد چه اثراتی از خود نشان خواهد داد و دولت آمریكا از هم اینك برای مبرا ساختن شركت های سازنده این واكسن ها تدابیر لازم را اندیشیده و آنها را از هرگونه مسئولیتی فارغ اعلام كرده است.

این که بیلدربرگ چیست و کیسینجر کیست و چرا آمریکا می خواهد نصف جمعیت دنیا را با جنگ، گسترش ناباروری یا افزایش بیماری های کشنده نابود کند، در حوصله بحث ما نیست و به جهت اهمیت موضوع و نقش مهمی که در قضاوتهای آینده تان دارد، شما را دعوت می کنم مستندات مربوط به آن را در سایتهای مربوطه پیگیری کنید. یکی از مطالب خوب در این مورد مربوط به مصاحبه رادیویی آقای شفیعی سروستانی است که متن کامل آن را در این آدرس می توانید بخوانید:

2) 19 آذر ۱۳۸۸: پشت پرده آنفولآنزای خوکی چه خبر است؟

سازمان ملل، اوباما و کیسینجر، عاملان انتشار آنفولآنزای خوکی!

سرویس بین‌الملل «تابناک» ـ برخی از رسانه‌های منطقه و جهان امروز به موضوع جنجال برانگیز آنفولآنزای خوکی پرداخته و آن را ساخته و پرداخته آژانس‌های دارویی و مقامات آمریکایی و صهیونیستی برای به دست آوردن درآمد بیشتر معرفی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، در این تحلیل، نخستین پرده این سناریو را وزیر سابق بهداشت فنلاند بازی کرد و در آن مدعی شد که ویروس آنفولآنزا را مقامات آمریکایی سنتز کرده تا نیمی از مردم جهان را نابود کنند.

«راونی کیلده» به طور مشخص از هنری کسینجر، وزیر امور خارجه اسبق آمریکا نام برده و او را عامل اصلی این توطئه جهانی معرفی می‌کند.

پس از آن روزنامه آلمانی «بیلد» به میدان آمده و از قرارداد شرکت «گلاسو اسمیت کلاین» با دولت آلمان، برای تهیه واکسن این بیماری افشاگری کرده و تأکید می‌کند که این قرارداد دو سال پیش از شیوع بیماری، بین دولت آلمان و این شرکت امضا شده است!

روزنامه «الاخبار» لبنان با در کنار هم گذاشتن این اخبار و تحلیل‌ها به نقل از سخنگوی وزارت بهداشت مصر نوشت: اگر این اخبار درست باشد با یک توطئه جهانی روبه‌رو هستیم، زیرا تا کنون هیچ کس ماهیت واقعی ویروس آنفولآنزای خوکی را معرفی نکرده است و تلویزیون مصر نیز به نقل از این مقام بهداشتی گزارش داد: ما نیز گمان می‌کنیم، موضوع فراتر از یک بیماری بوده و جهان بمباران بیولوژیکی شده است.

«آدریان گیبس» دانشمند ویروس شناس استرالیا نیز گفته که این ویروس ماهیت ویروس طبیعی را ندارد و در آزمایشگاه‌های مخفی به آن دست یافته و عمدا آن را منتشر کرده‌اند؛ او این اطلاعات را در مجله تخصصی ویروس شناسی «ویرولوژی» نیز منتشر کرده است.

روزنامه اتریشی «یان بیرگر میستر» نیز همه پرده‌ها را دریده و این گونه افشاگری کرده که سازمان بهداشت جهانی، سازمان ملل متحد، باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا و لابی صهیونیستی مالک بانک‌های زنجیره ای و بین‌المللی از جمله «دیوید راتشلد»، «دیوید راکفلر» و «جورج سوروس» در پشت پرده انتشار بیماری آنفولآنزای خوکی هستند.

 3) 23 آذر 88 گسترش آنفلانزای خوکی به نفع شرکتهای داروسازی است

خبرگزاری فارس: یك پایگاه اینترنتی در گزارشی نوشت كه شركت‌های داروسازی، مقامات بهداشتی و رسانه‌های عمومی با تبلیغات درباره آنفولانزای خوكی، این بیماری را به محل درآمدی برای صنعت داروسازی تبدیل كرده‌اند

به گزارش فارس، "اِولاین پرینگل " (Evelyn Pringle) روزنامه‌نگار مستقل آمریكایی كه سال‌هاست به بررسی فساد در سیستم اقتصادی آمریكا می‌پردازد، در بخش دوم مقاله‌‌اش در پایگاه اینترنتی "پریزن پلنت "، بعد از بررسی تحقیقات انجام گرفته برای تولید واكسن، منافعی كه از فروش واكسن عاید صنعت داروسازی شده ‌است را مورد كنكاش قرار داده و می‌نویسد: خبرگزاری رویترز در 21 سپتامبر 2009، گزارش داد كه دولت آمریكا به پنج شركت داروسازی سفارش تولید 222 میلیون دُوز واكسن H1N1 داده است. این پنج شركت عبارتند از: "گلاكسواسمیت‌كلاین "، "سانوفی پاستور "، شركت "سی.اس.ال " استرالیا، شركت "آسترازنكا " و "نوارتیس ".
شركت "سی.اس.ال " قراردادی به میزان 180 میلیون دلار برای تهیه پادتن آنفولانزا با آمریكا منعقد ساخت. شركت "سانوفی پاستور " قرار است 100 میلیون دُوز واكسن آنفولانزای خوكی برای آمریكا تهیه كند. ارزش این قرارداد بالغ بر 690 میلیون دلار است.
به گفته این روزنامه‌نگار آمریكایی به نقل از پایگاه اینترنتی "گازت " ، شركت "آسترازنكا " در 25 سپتامبر 2009 اعلام نمود كه "دولت فدرال آمریكا سفارش خرید 29 میلیون دُوز دیگر از واكسن استنشاقی H1N1 را داده است. سفارش اخیر میزان تعهد شركت را بیش از 40 میلیون دُوز می‌سازد. ارزش مجموع این سفارش‌ها بالغ بر 453 میلیون دلار است. "    
همچنین پایگاه اینترنتی "سیكینگ آلفا " در 24 آگوست 2009 گزارش داد، در ماه جولای شركت سوئیسی "نوارتیس "، سفارشی به ارزش 346 میلیون دلار برای تولید پادتن و 243.8 میلیون دلار برای تولید دارو‌های مكمل دریافت كرده است.          
به گزارش پایگاه اینترنتی "فیرس فارما " تخمین‌های اخیر نشان می‌دهند كه شركت "گلاكسو‌اسمیت‌كلاین " از فروش واكسن "پاندمریكس " ، داروی ضدویروس "رلنزا " و دیگر وسائل بهداشتی به مانند ماسك صورت و ابزار تشخیص آنفولانزا درآمدی بالغ بر 4.8 میلیارد دلار كسب كرده است.        
در گزارش كالوراما سال 2008 بعنوان "سال پرفروغ بازار جهانی واكسن " توصیف شده، سالی كه در آن فروش واكسن با رشد 21.5 درصدی نسبت به سال 2007 به رقم 19.2 میلیارد دلار رسید.     
گزارش كالوراما می‌افزید: "تنها بخش‌های معدودی از صنعت داروسازی توانسته‌اند رشدی مشابه بخش واكسن‌سازی را تجربه كنند."          
اِولاین پرینگل با بررسی میزان سفارش‌ داروهای مبارزه با آنفولانزا نتیجه می‌گیرد كه هم‌اكنون در سطح جهان شاهد اعتیاد به داروهای مرتبط با آنفولانزا هستیم، وی می‌افزاید: روزنامه "فایننشال تایمز " در 15 اكتبر 2009،‌ مقاله‌ای با سرخط "تامی‌فلو فروش شركت "رُچ " را بالا برد، " منتشر نمود. طبق این گزارش، ترس از شیوع جهانی آنفولانزا باعث شده فروش داروی تامی‌فلو افزایش چشمگیری داشته باشد.        
فروش "تامی‌فلو " در نه ماهه اول امسال بالغ بر 1.9 میلیارد دلار بود كه در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل چهار برابر رشد نشان می‌دهد. فروش تامی‌فلو در سه‌ ماه آخر نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد ده برابری برخوردار بوده است.       
اِولاین پرینگل در پایان تاكید می‌كند كه تبلیغات در مورد شیوع آنفولانزای خوكی تاكنون توانسته سود سرشاری عاید شركت‌های داروسازی نماید

به راستی چرا وزیر بهداشت فنلاند نسبت به این توطئه به صراحت موضع گیری ولی وزیر بهداشت ما سکوت می کند؟ چرا وزارت بهداشت با این که در ابتدا بزرگنمایی کرده بود، حتی بعد از روشن شدن قضایا به اشتباه خود اعتراف نکرد؟ مگر این وزارتخانه مسئول حفظ جان مردم (البته ظاهرا در برابر حجامت در سالهای گذشته و در برابر برخی متخلفین طب سنتی در حال حاضر)، نیست؟

 

نظری داده نشده

Top
برای عضویت در خبرنامه پست الکترونیکی خود را وارد کنید

خبرنامه سایت منتظران منجی

Stay informed on our latest news!

اشتراک در خبرنامه سایت منتظران منجی feed