www.montazer.ir
پنج‌شنبه 16 می 2024
شناسه مطلب: 5383
زمان انتشار: 19 ژولیه 2016
همت کنیم تا قیمت بالاتری را برای خدمت به امام زمان(علیه السلام) کسب کنیم

استاد محمد شجاعی

همت کنیم تا قیمت بالاتری را برای خدمت به امام زمان(علیه السلام) کسب کنیم

استاد محمد شجاعی می گوید: در دعاهای رسیده از اهل بیت(علیهم السلام) به ما می آموزند که سعی کنیم تا بالاترین قیمت ها را برای خدمت به راه خدا و امام زمان(علیه السلام) کسب کنیم.

 

وی تاکید می کند: قیمت ها را ببینید چقدر بالاست : « وَتَجْعَلُنا فیها مِنَ الدُّعاةِ اِلى طاعَتِکَ؛ خدایا! ما را در آن دولت، از دعوت كنندگان به سوى طاعتت قرار ده». ما باید از خدا بخواهیم که در حکومت ارزشی امام زمان که مقام ها و مسئولیت ها در آن، براساس لیاقتِ شخصیتی هر کس داده می شود، جزء کسانی باشیم که مردم را به طاعت خدا دعوت کنیم. «وَ الْقَادَةِ إِلَى سَبِیلِكَ؛ و رهبران به سوى راهت قرار دهى». خدایا! من می خواهم در آن حکومت، از رهبران و هادیان مردم،  به راه تو باشم.

علی(علیه السلام) فرمود: «قیمة المرء ما یحسنه؛ قیمت هر کس به اندازه همت اوست.» اگر بخواهیم فقط دکتر، مهندس، وزیر، سفیر و رئیس جمهور شویم، خودمان را دست کم گرفته ایم؛ این همت خیلی پایینی است. وقتی بخواهیم سرباز خدا، یاور دین خدا، دوست خدا، دوست امام زمان(علیه السلام)، باشیم و جزء لشگریان فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و امام زمان(علیه السلام) باشیم این قیمت دارد. قیمت ما هم این است که با آنها محشور شویم. سبک زندگی که با اهل بیت(علیهم السلام) تنظیم نشود، منجر به تولد سالم و محشور شدن با اهل بیت(علیهم السلام) نمی شود.

ناشناس (کاربر مهمان)

سلام ،من خیلی دوست دارم برای امام زنان کار کنم ولی نمیدونم چه طوری.دانشجو هستم ولی به دلایلی نمیتونم در تشکل های دانشجویی شرکت کنم .خواهش میکنم راهنمایی کنید چه طوری وکجا میتونم برا آقا کار کنم . اگه میشه لطف کنید سریع جواب دهید ممنون اجرتون با آقا امام زمان

خانم سیفی

<p><strong>سلام. </strong></p> <p><strong>خداروشکر که این دغدغه برای شما ایجاد شده. کار برای آقا فقط شرکت در تشکلات دانشجویی نیست . نسبت به مهارتی که دارید میتوانید برای آقا عالیت داشته باشید. و باز هم میتوانید با شماره های موسسه تماس بگیرید . 55972450 الی 5 داخلی 13 شماره های روابط عمومی میباشد . تماس بگیرید و با همکاران مربوطه صحبت کنید .&nbsp;</strong></p>

نظری داده نشده

Top
برای عضویت در خبرنامه پست الکترونیکی خود را وارد کنید

خبرنامه سایت منتظران منجی

Stay informed on our latest news!

اشتراک در خبرنامه سایت منتظران منجی feed