www.montazer.ir
یک‌شنبه 6 اکتبر 2024
شناسه مطلب: 4783
زمان انتشار: 1 ژانویه 2020
میهمان حضرت زینب (س)

میهمان حضرت زینب (س)

رسول قبل از اینکه برود به فکر رفت و آمد مادرش بعد از شهادتش بود. من وام ده میلیونی داشتم آن را از من گرفت با آن ماشین دست دومی تهیه کرد و و سوئیچ اش را داد دست مادرش و گفت من دارم می روم اگر شهید شدم و بابا وقت نکرد با ماشین تو را بیاورد بهشت زهرا با این ماشین با روح الله بیا سر مزارم.

فکر کفن  را کرده بود، بعد از حمله امریکا به عراق با رسول به کربلا رفتیم و 20 روزی همه جا را زیارت کردیم . یک کفن خریدم و انداختم بالای ضریح سیدالشهداء(ع) 24 ساعت ماند و از خادم خواهش کردم به من برگرداند. شهید کفن را در بغل گرفت و گفت چه کفن مشتی ای ، گفتم من پیرتر از شما هستم شاید این زودتر از شما قسمت من شود. خلاصه در وصیت نامه اش سفارش اقرار 40 مومن، تربت سیدالشهداء(ع) و کفن متبرک را کرده بود.ما همگی بالاخره باید از این دنیا برویم ، چگونه رفتن مهم است. انتخاب این مرگ با عزت بصیرت می خواهد ، بصیرتی که مقام معظم رهبری تأکید می کنند، من معتقدم که شهید این بصیرت را داشت ، تشخیص داد وقتی به این مرحله برسی توکل، توسل وبصیرت داشته باشی ، تشخیص بدهی اینجا وظیفه ات چیست؟ به جایی می رسی که عمل خالص ات باعث می شود خداوند به تو نیرویی بدهد که در منطقه غریب در دل دشمن، تو وحشت ایجاد کنی. 

می رفت تو دل داعشی هایی که خواب بودند از آنها اسلحه، دوربین دید در شب را بر می داشت

دوستانش تعریف می کنند که ساعت 2 نیمه شب بیدار می شد و ما را هم تحریک می کرد که بیایید برویم الان خواب داعشی ها سنگین است، چند نفری با هم می رفتیم ، تقسیم می شدیم دو طرف کانال و داخل کانال، خودش هم با دو نفرمی رفت داخل کانال ، می رفت تو دل داعشی هایی که خواب بودند از آنها اسلحه، دوربین دید در شب را غنیمت می گرفت، می آورد. این نیرو و قدرتی است که خدا به خاطر عمل خالص به او داده ست.

وقتی مقر داعش را می گرفتند اولین کسی که بالا می رفت و پرچم داعش را پایین می آورد و پرچم یا زهرا(س) را بلند می کرد و نصب می کرد، شهید رسول خلیلی بود.

فرهنگ نیوز

نظری داده نشده

Top
برای عضویت در خبرنامه پست الکترونیکی خود را وارد کنید

خبرنامه سایت منتظران منجی

Stay informed on our latest news!

اشتراک در خبرنامه سایت منتظران منجی feed