www.montazer.ir
یک‌شنبه 22 سپتامبر 2024
شناسه مطلب: 5788
زمان انتشار: 22 نوامبر 2016
موسسه منتظران منجی علیه السلام از غرفه های استثنایی در مسیر راه پیمایی اربعین در تهران بود

موسسه منتظران منجی علیه السلام از غرفه های استثنایی در مسیر راه پیمایی اربعین در تهران بود

جمعیت کم نظیر راه پیمایی «جاماندگان راه پیمایی کربلا» که در روز اربعین از میدان امام حسین (علیه السلام) تا حرم حضرت عبدالعظیم پیاده روی کردند، نشان داد که نیاز بیشتری به حضور بخش «غرفه های فرهنگی» دراین مسیر است.

درحالی که اکثر مراکزی که در مسیر این راه پیمایی غرفه زده بودند، خدمات غیر فرهنگی مثل چای، شیر، خرما و غذا و ... به راه پیمایان ارائه می کردند، «موسسه منتظران منجی عج » از استثنایی مراکز فرهنگی بود که در این مراسم، غرفه فرهنگی زده بود.

با وجودی که این موسسه علاوه بر این که بیش از ۳ هزار بسته فرهنگی توزیع نمود، تعداد زیادی هم از اقلام فرهنگی را بطور تک تک توزیع نمود. اما جمعیت راه پیمایان آن قدر زیاد بود که تقاضا برای بسته های فرهنگی، بسیار فراتر از توان و موجودی موسسه بود.

محتوای اقلام فرهنگی موسسه،  شامل این موارد بود: سی دی سخنرانی استاد شجاعی با عنوان عزادار حقیقی، (تراکتها) پوسترهای تبلیغاتی جلسات سخنرانی استاد نیکنام و آیت الله حائری شیرازی، (ویژه نامه عزادار حقیقی)  که گزیده ای از کتاب عزادار حقیقی نوشته استاد شجاعی است، کارت جیبی زیارت اربعین، گزیده هایی از کتاب عزادار حقیقی که به دو زبان عربی و فارسی بصورت برچسب طراحی شده، برگه های معرفی محتوای سخنرانیهای استاد شجاعی.

همچنین برای زمینه سازی ایجاد «بخش کودکان مهدوی»، موسسه برای اولین بار بادکنک های مشکی رنگی را برای کودکان تهیه و با پرچم اربعین، به همراه لوگوی موسسه منتظران منجی ع در میان کودکان توزیع نمود. این مورد نیز برای کودکان، دارای جاذبه ی خاصی بود.

شایان ذکر است که از ساعات ۱۰ صبح به بعد، فشار جمعیتی که به سه راه ورامین در شهر ری رسیده بود، در حدی بود که دو طرف خیابان بولواری این منطقه مملو از حضور عزاداران اربعین شده بود.

نظری داده نشده

Top
برای عضویت در خبرنامه پست الکترونیکی خود را وارد کنید

خبرنامه سایت منتظران منجی

Stay informed on our latest news!

اشتراک در خبرنامه سایت منتظران منجی feed