www.montazer.ir
دوشنبه 20 می 2024
شناسه مطلب: 9595
زمان انتشار: 25 سپتامبر 2018
سلسله مباحث استاد محمد شجاعی در مورد زیارت و حماسه اربعین

سلسله مباحث استاد محمد شجاعی در مورد زیارت و حماسه اربعین

سلسله مباحث استاد شجاعی در مورد اربعین حسینی در ۵۰ جلسه ی ده دقیقه ای که از امشب (سه شنبه شب، 20 شهریور 97) در ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه از شبکه ولایت پخش می شود.

محور سخنان استاد در این مجموعه، وجوب زیارت اهل بیت علیهم السلام، زیارت سیدالشهدا علیه السلام و به خصوص زیارت آن حضرت در اربعین، منافع زیارت و مضارّ ترک آن می باشد.

بعد از پخش هر قسمت از برنامه، فایل تصویری آن، رأس ساعت 19:15 برای استفاده ی مخاطبان محترم مؤسسه، در بخش «وجوب زیارت امام حسین ع» در صفحه اول وبسایت منتظران منجی (عج) قرار داده می شود.

فاطمه (کاربر مهمان)

سلام بر همه عزیزانی که برای این مجموعه زحمت میکشند. خدا خیرتون بده. خدا عمر باعزت بهتون بده. و همچنین از استاد بزرگوارم بی نهایت سپاسگزارم و امیدوارم که همیشه سالم و سلامت باشند. و از خدا عزیزم ممنونم که من رو با این موسسه و انسان های شریفش علی الخصوص استاد شجاعی آشنا کرد.... اللهم عجل لولیک الفرج ....

خانم علیزاده

<p>با سلام و سپاس از اظهار لطف تان. مؤید باشید.</p>

سید (کاربر مهمان)

با عرض سلام و خسته نباشید ، من با جندتا از دوستام در حال بحث در مورد اربعین هستیم ، و جندتا ایراد به این مسئله وارد میکنند ، یکی از ایراد هایشان ، نبودن احادیث در مورد زیارت اربعین هست و اینطور استدلال میکنند که احادیث موجود در مورد زیارت امام حسین هست ، نه در مورد زیارت اربعین ، و نتیجه ی گیری میکنند که این حرکت ، بدعت هست ، خواستم از شما خواهش کنم که احادیثی که در مورد (زیارت امام حسین در روز اربعین ) هست رو برام بفرستین ممنون

نظری داده نشده

Top
برای عضویت در خبرنامه پست الکترونیکی خود را وارد کنید

خبرنامه سایت منتظران منجی

Stay informed on our latest news!

اشتراک در خبرنامه سایت منتظران منجی feed