www.montazer.ir
جمعه 5 ژولیه 2024
شناسه مطلب: 4737
زمان انتشار: 21 فوریه 2016
سخنرانی دکتر علیرضا زاکانی در جلسه انتخاباتی مؤسسه

جلسه بصیرت افزایی به مناسبت انتخابات ۷ اسفند 94

سخنرانی دکتر علیرضا زاکانی در جلسه انتخاباتی مؤسسه

تهران - موسسه منتظران منجی(عجل الله تعالی فرجه) - نماینده مجلس شورای اسلامی گفت : ما باید ایران را بسازیم تا سایر جوامع اسلامی بتوانند بعنوان الگو بهره بگیرند و این الگو تکثیر شود تا تمدن اسلامی رقم بخورد و زمینه ظهور حضرت ولی عضر (علیه السلام) آماده شود.

جناب آقای دکتر زاکانی نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی در تاریخ 29/11/94 بعد از سخنرانی استاد محمّد شجاعی، در حسینیه قرائت قرآن با موضوع انتخابات به ایراد سخن پرداخت.

وی گفت: در جهان غرب قبل از پیروزی انقلاب اسلامی دو گروه؛ سلطه گر و سلطه پذیر وجود داشت. اما امام خمینی (رحمه الله علیه) با پیروزی انقلاب ایران و با طرح اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله) گروه سوم را پایه گذاری کرد و امروز بعد از 37 سال، تغییر جغرافیایی سیاسی منطقه حکایت گر این مسئله است که هم اسلام متهجّر و تکفیری و هم اسلام سکولار در بدترین وضعیت به سر می‌برد. و بحمدلله خط مقاومت و بیدارگری اسلامی با بهره گیری از پیام انقلاب اسلامی روزبه روز دستخوش تغییر و تحول در جهت ایجاد زمینه ظهور می‌نماید.

ایشان خاطر نشان کردند: مقام معظم رهبری پنج مرحله برای انقلاب اسلامی در نظر گرفتند: «انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی» که ما هنوز در جهت ساختن دولت و جامعه اسلامی هستیم.

ما باید ایران را بسازیم تا سایر جوامع اسلامی بتوانند بعنوان الگو بهره بگیرند و این الگو تکثیر شود تا تمدن اسلامی رقم بخورد و زمینه ظهور حضرت ولی عضر (علیه السلام) آماده شود.

وی در ادامه ویژگی های نظام اسلامی را برشمردند و گفتند: اولین ویژگی اختصاصی قدرت نظام اسلامی، بهر مندی از الطاف و عنایات ویژه خداوند و حضرات معصومین (علیهم السلام) است. این ویژگی ممتاز نظام اسلامی است.

ویژگی دوم، منطق اسلام است که آنقدر اثربخش است که به هر کسی ارائه شود او می پذیرد. مهم این است که درست منتقل شود.

ویژگی سوم نظام اسلامی، هدایت و اراده استمرار توسط مولای ما آقا امام زمان (علیه السلام) است و هدایت او در متن جامعه و در رأس این نظام توسط نائب امام زمان (علیه السلام) است.

ویژگی چهارم اختصاصی نظام اسلامی، مردم کشور ایران که اصل این نظام است است و حضور آنها در صحنه محترم است.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: شب قدر مردم به تعبیر مقام معظم رهبری، انتخابات است و ما در این کشور با دو گروه مواجه هستیم: گروهی که ادامه دهنده پرچم دار انقلاب اسلامی هستند و گروم دوم تلاش دارند ایران را به عنوان یک کشور توسعه یافته زیر پرچم ابرقدرت جهان یعنی آمریکا قرار دهند که در تعارض با اندیشه اسلامی و باورهای دینی ماست.

ایشان در آخر افزود: انتخابات خبرگان امروز مهمتر و حیاتی تر از انتخابات مجلس است. چون اساس هدف گذاری‌های دشمن به سمت خبرگان است و امام و رهبری را مانع اصلی در رسیدن به اهدافشان می دانند. لذا تلاش دارند عزت و عظمت رهبری را بشکنند.

صوت

1 - سخنرانی دکتر علیرضا زاکانی در جلسه انتخاباتی مؤسسه
غلامحسین جعفری رزی (کاربر مهمان)

جناب دکتر علیرضا زاکانی سلام : من یک جانباز هستم با مدرک لیسانس الان بیکار هستم و بدلیل پائین بودن درصد جانبازی (5%) حقوقی هم دریافت نمیکنم از طرفی مستاجر هم هستم شما در بیشتر صحبتهاتون به هر موضوعی پرداختین ولی هرگز ازمشکلات افرادی مثل من و رسیدگی به آن صحبتی نکردین و این من و امثال من هستیم با جیب خالی شرمنده خانواده هستیم حالا برای حل مشکلات افرادی مثل من چه برنامه ای دارید در ضمن یکی از مشکلات من این است با بیست سال بیمه پردازی به بهانه اینکه با شرکتهای پیمانکاری کار کرده ام به من بیمه بیکاری پرداخت نمیشه در صورتی که 3% حق بیمه بیکاری تو این بیست سال به تامین اجتماعی پرداخت شده ./. تلفن:09148395906 با تشکر

نظری داده نشده

Top
برای عضویت در خبرنامه پست الکترونیکی خود را وارد کنید

خبرنامه سایت منتظران منجی

Stay informed on our latest news!

اشتراک در خبرنامه سایت منتظران منجی feed