www.montazer.ir
شنبه 21 سپتامبر 2024
شناسه مطلب: 9610
زمان انتشار: 15 سپتامبر 2018
دیدار مسؤولان معاونت فرهنگی متروی تهران با مدیر عامل مؤسسه منتظران منجی

دیدار مسؤولان معاونت فرهنگی متروی تهران با مدیر عامل مؤسسه منتظران منجی

در این دیدار که روز پنجشنبه گذشته و به منظور آگاهی مسؤولان معاونت فرهنگی مترو از امکانات محتوایی مؤسسه منتظران منجی در دفتر استاد شجاعی انجام شد، ابتدا جناب دکتر اسکندری توضیحاتی در مورد شکل گیری مؤسسه از ابتدا تا کنون بیان کرد و سپس به تشریح محتواهای کم نظیر مؤسسه برای استفاده در فعالیت های فرهنگی مترو پرداخت.

مسؤولان معاونت فرهنگی مترو برادران گرامی مینایی، سعادتی و فراهانی نیز شرحی از ظرفیت هایی که در مترو برای فعالیت های فرهنگی وجود دارد، بیان داشتتند و مقرر گردید که برای استفاده از ظرفیت های فرهنگی مذکور، از محتواهای فرهنگی مؤسسه، به ویژه بحث «مهندسی فرهنگی» استفاده شود. کتاب های استاد شجاعی نیز از مواردی بود که برای استفاده در مترو به میهمانان مذکور تقدیم گردید.

«مینایی» مسؤول مشارکت های فرهنگی در معاونت فرهنگی مترو با بیان این که تعداد افراد مراجعه کننده به کارشناسان فرهنگی مترو بسیار زیاد است  گفت: روزانه حدود ۲ میلیون نفر مسافر در مترو تردد می کنند که تعداد زیادی از آنان، برای مسایل مختلف زندگی شان به کارشناسان حاضر در مترو مراجعه می کنند.

مسؤولان معاونت فرهنگی مترو موضوع هایی را به عنوان نمونه هایی از معضلات اجتماعی مردم مطرح کردند که راه حل آنها در مباحث استاد شجاعی بطور واضح و مفید وجود دارد.

 

نظری داده نشده

Top
برای عضویت در خبرنامه پست الکترونیکی خود را وارد کنید

خبرنامه سایت منتظران منجی

Stay informed on our latest news!

اشتراک در خبرنامه سایت منتظران منجی feed