www.montazer.ir
شنبه 21 سپتامبر 2024
شناسه مطلب: 4621
زمان انتشار: 20 ژانویه 2016
خواص نوره (واجبی سنتی)

خواص نوره (واجبی سنتی)

ترکیبات: زرنیخ، فسفر، گوگرد، آهک و …

خواص: ضد عفونی کننده و پاک کننده و نرم کننده پوست و دارای ماده ای فوق العاده برای درمان سرطان است. این ماده از ترکیب آهک و زرنیخ تشکیل شده که آن را به کانادا و آلمان صادر می کنند تا از آن آرسنیک تری اکساید تهیه کرده و به عنوان داروی ضد سرطان به کار رود. در واقع استفاده از نوره یک نوع شیمی درمانی سالم و طبیعی و بدون عوارض است.

طریقه مصرف: نوره را داخل پارچۀ نخی ریخته و داخل کاسۀ آب جوش بگذارید حدود ده دقیقه که گذشت و پارچۀ محتوی نوره به خوبی خیسانده شد آب را خالی کرده و از خمیر نوره که داخل پارچه است استفاده کنید. برای هر فرد مدت زمان مناسب مصرف آن تا وقتی است که مو از بدن جدا شود.

تذکر: واجبی یا نوره را باید روی پوست خشک بگذارید، یعنی قبل از خیس شدن بدن و به غیر از سر و صورت، می توانیم در تمامی بدن استفاده کنیم. قرار دادن نوره روی پوست خیس، باعث سوزاندن پوست می شود. قبل از خیس کردن پوست در حمام باید پودر نوره را با مقداری آب گرم مخلوط کرده و روی پوست بگذارید و نباید مدت طولانی روی پوست باشد و مدت زمانی که مو براحتی کنده می شود، بسته به پوست افراد کفایت می کند که حدود ده دقیقه می باشد.

طبیعت:

طبع واجبی شدیداً گرم و خشک است لذا افرادی که دارای طبع به شدت گرم و خشک هستند (غلبه شدید صفرا) و پوستشان گرم و خشک است ممکن است بعد از استفاده از واجبی مخصوصاً در بار اول شاهد زدن جوش های ریز باشند که طبیعی است و باید موضع را چرب نمایند تا جوش ها از بین بروند، ضمناً توصیه می شود مدت کمتری واجبی را روی پوستشان بگذارند. ضمناً واجبی را به غیر از سر و صورت برای تمام پوست بدن می توانید استفاده نمایید.

 

نظری داده نشده

Top
برای عضویت در خبرنامه پست الکترونیکی خود را وارد کنید

خبرنامه سایت منتظران منجی

Stay informed on our latest news!

اشتراک در خبرنامه سایت منتظران منجی feed