www.montazer.ir
جمعه 20 سپتامبر 2024
شناسه مطلب: 3706
زمان انتشار: 30 سپتامبر 2015
اقدامات طب استعماری علیه نسل ایرانی

اقدامات طب استعماری علیه نسل ایرانی

عملکرد طب استعماری علیه نسل ایرانی

الف) کاهش جمعیّت جهان یکی از سیاستهای راهبردی استعمارگران است :         
در این خصوص توجه به نقش مؤسّساتی همچون: "بنیاد هنری کیسینجر" و ایالات متّحدة آمریکا به عنوان کشوری که بر همه منابع زیرزمینی و روی زمینی جهان چشم داشته و نقش استعماری آن در طرح بریتانیایی کنترل جمعیّت جهان طیّ صد سال اخیر، ضرورتی گریزناپذیر است. این سخن جان داوید راکفلر در دومین کنفرانس سازمان کشاورزی و خوار و بار سازمان ملل که: «به نظر من کنترل (رشد) جمعیّت پس از سلاح‌های هسته‌ای، دومین اولویت ماست»، بسیار قابل تأمّل است.       
تلاش‌های همه‌جانبه برای کنترل جمعیّت از سال 1927 با به کارگیری تکنیک‌های کنترل زاد و ولد آغاز گردید. هزینة این پروژه توسّط «بنیاد راکفلر» تأمین گردید.       
اوّلین اقدام دراین رابطه در «پرتوریکو» به عنوان محلّ ایده آلی برای این منظور به اجرا درآمد. در سال 1965 طیّ یک بررسی و پژوهش انجام گرفته در پرتوریکو روشن شد که 35 درصد از زنان، با موفقیّت عقیم‌سازی شده‌اند.
دومین کشور که در این رابطه مورد اقدام قرار گرفت، کشور برزیل بود. در اوایل دهة 1970 بنابر بررسی‌های صورت گرفته توسّط دولت برزیل 44 درصد از زنان 14 تا 55 سال که قادر به بارداری بودند عقیم گردیده بودند.   
در بسیاری از کشورهای دیگر از جمله هندوستان نیز این پروژه بدون اینکه با ممانعتی روبرو گردد در پوشش فعالیّت‌هایی همچون بهداشت و سلامتی، واکسیانسیون و امور دیگر به اجرا در آمد و کشورهای هندوستان، مکزیک، بنگلادش، برزیل، پاکستان، اندونزی، فیلیپین، کلمبیا، تایلند، مصر، اتیوپی و ترکیه که دارای ثروت‌های طبیعی فراوانی بودند به عنوان کشورهای هدف این پروژه در آمدند.

در فرایند این اقدامات، هم عقیم‌سازی به اجرا در می‌آید و هم منابع غنی این کشورها مورد چپاول قرار می‌گیرد. نام این اقدامات نیز «تنظیم خانواده» و «توسعة پایدار» گذاشته می‌شود. سزارین تشویق می‌گردد، حتّی در بعضی از کشورها زنان به سزارین مجبور می کردند (الان در ایران تا حد زیادی چنین شده است) در روند این عملیات لوله های رحم زنان علی‌رغم میل آنان بسته می‌شود، به مواد غذایی مواد افزودنی عقیم‌ساز اضافه می‌شود، مواد غذایی تغییر ژنتیک داده شده مخفیانه و علناً تولید می‌گردد، به داروها عوامل عقیم‌کننده اضافه می‌گردد. یا به صورت بی رویه و به بهانة تشخیص و درمان، بیماران را تحت تابش اشعه قرار می‌دهند.        
 صنایع دارویی از رسالت اصلی خویش دور شده و در حال تبدیل شدن به یک تهدید جهانی است امری که مردم از آن بی‌خبرند. صنعت داروسازی در دنیا در اختیار یک کارتل جهانی قرار داشته و در خصوص اینکه کدام داروی تولید شده باید در جهان عرضه شود، سرمایه‌گذاران صنعت دارو هستند که تصمیم می‌گیرند.

ب) تلاش موساد برای عقیم کردن مردم مصر :

مرداد ماه سال گذشته یک جاسوس صهیونیستی در مصر بازداشت شد و از تلاش موساد برای عقیم کردن مردان و زنان مصری پرده برداشت. به گزارش فارس، روزنامه الاهرام مصر نوشت که دادستانی عالی دولت مصر کشف کرده که "بشار ابوزید، متهم اردنی که به اتهام جاسوسی برای موساد در مصر بازداشت شده است، فاش کرد که"اوفیر هراری" افسر موساد از وی خواسته بود تا شرکتی را برای واردات کالاهای اسرائیلی در زمینه آرایش مو برای مردان و زنان تاسیس کند. این شرکت قرار بود تنها نمایندگی توزیع این کالاها در اسرائیل باشد.این افسر موساد به ابوزید گفته بود که علت این اقدام در مصر این است که مواد فوق باعث ایجاد نازایی در میان زنان و مردان مصری میشود  و میتواند نسل مصریها را کاهش دهد.

ج) مکملهای ورزشی برای عقیم کردن ایرانیان :

سال گذشته محمدرضا شانه ساز معاون دارویی سازمان غذا و دارو هشدار داد: مکمل‌های بدنسازی غیر مجاز که اغلب در باشگاههای ورزشی عرضه می‌شوند، به علت داشتن هورمونهای غیر مجاز افراد را نابارور می‌کنند و فراوانی این مکملها نشان می‌دهد که توطئه‌ای در قالب بیوتروریسم برای از بین بردن نسل ایرانی در حال اجراست. وی تأکید کرد: عارضه مهم این مکمل‌ها این است که بعد از مدتی از مصرف فرد را نابارور می‌کنند و این مسئله می‌تواند نشانه این باشد که توطئه دیگری علیه ملت ایران در جریان است و می‌خواهند نسل ایرانی را منقرض کنند و این بخشی از بیوتروریسم علیه ایرانیان است که بسیار فراتر و خطرناک‌تر از سودهای اقتصادی فروش این مکمل‌هاست.

نتیجه : عملکرد گذشته استعمارگران در عقیم سازی ملتها و آمار فعلی ناباروری ما را به این نتیجه می رساند که اجرای این سیاست در کشور ما کاملا محتمل است. خصوصا که دشمنی آنها با ما ریشه دار است و از بعد از انقلاب تاکنون در عرصه های مختلف مقهور اراده ملت ما شده اند. بنابراین ضروری است که همه ما در مصرف مواد غذایی و دارویی که از ماهیت آنها بی اطلاعیم نهایت دقت و احتیاط را داشته باشیم. به عنوان مثال وقتی می شنویم در مکزیک، توزیع نوعی از ذرت دستکاری شده باعث گسترش ناباروری شده و اکنون در بسیاری از مراکز عمومی ما ذرت با عنوان مکزیکی با شکل و طعمی جدید ارائه می شود شایسته است قبل از مصرف، در مورد منشاء و چگونگی تولید آن تحقیق کنیم و هرچیزی را به صرف خوشمزه بودن، نخوری.

در دو پست قبلی به آمار بالای ناباروری در ایران اشاره شد و دوستان هم زحمت کشیده و به برخی علل احتمالی آن اشاره کردند که البته در جای خود صحیح اند ولی به تنهایی توجیه کننده وضعیت فعلی ما نیستند چون این عوامل همگی (به جز آمار بالای مصرف دارو) در کشورهای غربی هم وجود دارند لذا باید در جستجوی علت دیگری نیز بود که باعث شده آمار ما حتی از کشورهایی که فقط طب رایج در آنها حاکم است بالاتر باشد. آیا توطئه ای در کار نیست که همت خود را صرف صدمه زدن به ما از راه طب و تغذیه نموده است؟………

نظری داده نشده

Top
برای عضویت در خبرنامه پست الکترونیکی خود را وارد کنید

خبرنامه سایت منتظران منجی

Stay informed on our latest news!

اشتراک در خبرنامه سایت منتظران منجی feed