www.montazer.ir
شنبه 18 می 2024
شناسه مطلب: 5399
زمان انتشار: 20 ژولیه 2016
«قاطع رحم» و «عاق والدین» بوی بهشت را استشمام نمی کنند

استاد محمد شجاعی

«قاطع رحم» و «عاق والدین» بوی بهشت را استشمام نمی کنند

بوی بهشت از ۵۰۰ سال راه به مشام می رسد؛ اما کسانی که عاق والدین و قاطع رحم ان، بوی بهشت را استشمام نمی کنند. کسی که قطع رحم کرده و ارتباطش را با کیشان و اصل خود قطع کرده، هیچ وقت مورد مغفرت قرار نمی گیرد.
 

هر گناهی ممکن است آمرزیده شود، مگر این که انسان عاق هم­کیشان و نزدیکان خود شود. خانواده زمینی اینقدر مهم هستند که ارتباط با آنها حتی اگر کافر باشند نباید قطع شود.

ما از نظر جسمی فرزندان زمینی و پدر و مادر زمینی مان هستیم؛ اما از نظر جاودانگی روح، و روح بینهایت­ طلبمان و از نظر نفخه بزرگ الهی، فرزندان چهارده معصوم هستیم.
چهارده معصوم خانواده اصلی ما هستند و نسبتشان به ما از نسبت خانواده زمینی بی نهایت بیشتر و بزرگتر و مهمتر است، بنابراین کسی که در تقدیرات خود با خانواده­ آسمانی اش قطع ارتباط کرده، یعنی نوع زندگی، سبک زندگی و نوع برنامه­ ریزی هایش طوری است که در طول روز، شبانه ­روز، هفته، ماه و سال، هیچ پیوندی با خانواده خود ندارد، مانند جوانی است که از پدر و مادرش قهر کرده و برای خود زندگی مجردی تشکیل داده است؛ خودش برای خودش ازدواج می کند و هیچ وقت به پدر و مادرش سر نمی زند؛ مگر گه گاهی تلفنی بزند و مثلا سالی یک بار آنها را ملاقات کند. چنین کسی قطعاً عاق والدین و قاطع رحم است.

نظری داده نشده

Top
برای عضویت در خبرنامه پست الکترونیکی خود را وارد کنید

خبرنامه سایت منتظران منجی

Stay informed on our latest news!

اشتراک در خبرنامه سایت منتظران منجی feed